De uitgeverij

Op verzoek begeleid ik professionals bij het formuleren en publiceren van hun visie. Samen zoeken we naar passende (cross-media) formats. De begeleiding is op altijd op maat. Van personal coaching over de inhoud en het concept tot het vinden van de juiste ontwerpers, illustrators of correctors en uiteraard tot en met de marketing, distributie en verkoop via (online) boekhandels.

Uitgegeven bij de Communicatiepraktijk:

  • ‘Regel jij het draagvlak, een praktisch handboek verandercommunicatie’, Monica Wigman, 2011. ISBN 978-90-81778404. Bestel het boek.
  • ‘100% consistent, de impact van impliciete communicatie’, Ilse van Ravestein e.a., 2012, ISBN978-90-81778411. Bestel het boek.
  • ‘Het Manifest’, een kritische beschouwing van Gerald Morssinkhof. Speciaal geschreven ten behoeve van debatten met een selecte groep vakgenoten. Beperkte oplage. 2013, ISBN978-90-81778411
  • ‘Het fundament, het vak communicatie in 5 vragen en antwoorden’, Gerald Morssinkhof 2014, ISBN9789081778435. Bestel het boek.

Als zelfstandig uitgever, maar ook als communicatieprofessional in tijdelijke dienst van organisaties, ben ik altijd op zoek naar prachtige publicatievormen en vernieuwende uitgeefconcepten. Ik heb al veel (branded) bladen, boeken en kranten uitgegeven. Ook op het gebied van online platforms ben ik actief.